9.2.2013

Haastettu

1. Nimeni on Elena Rhea Amanda
2. Minulla on hyvä mielikuvitus.
3. Olen muuttanut yhteensä 8 kertaa elämäni aikana
4. Rakastan herkuttelua
5. Kaipaan vanhoja hyviä aikoja
6. Korkeat paikat ja huvipuistot eivät ole minun paikkojani
7. Muistan pelkästään kadulla ohimennen näkemieni ihmisten kasvoja
8. En pidä salmiakista
9. Olen aavistuksen taikauskoinen. Onnennumeroni on 9.
10. Välimeren maihin matkustaessa tulee hassu tunne: kuin palaisi kotiin
11. Voisin asua ongelmitta maaseudulla

1. Mitä piirrettä rakastat itsessäsi?
2. Muistuuko mieleen jokin hauska juttu kerrottavaksi?
3. Musta vai valkoinen?
4. Millainen musiikki saa varpaasi heilumaan sen tahdissa?
5. Juotko kahvia tai teetä?
6. Kismittääkö mikään tällä hetkellä?
7. Paras kuva viime kesältä?
8. Jos sinulle annettaisi nyt kynä ja paperia, mitä paperille ilmestyisi?
9. Onko sinulla jotakin hullua haavetta?
10. Minne matkustit viimeksi?
11. Kuka saa sinut aina hymyilemään?

Haastan sinut.


Tällaista listausta tehdessä rupean mietiskelemään syvällisiä: millainen mä oikeasti olen, mistä mä pidän, mistä en? Tein tämän jo vanhan osoitteen puolella, muokkailin hieman kun mut haastettiin uudemman kerran.
Kiitos aliisa ja riikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti